אבישי יחזקאל - אחיו ספד לו וסיפר כיצד הוא הגן בגופו על .

אבישי יחזקאל זל היה בן 30, בוגר ישיבת משכנות התורה, שימש כמלמד בתלמוד תורה אור דוד. הלוויתו של הרב אבישי דוד יחזקאל. האברך המופלא הרב אבישי דוד יחזקאל היה מהאברכים החשובים והמוכרים בעיר בני ברק. הרב אבישי יחזקאל, שכמו הורים רבים אחרים ירד עם בנו הפעוט . אבישי יחזקאל היד אשר נרצח אמש בפיגוע הנוראי בבני ברק מובא כעת למנוחות בבית העלמין פונוביז' בבני ברק.

הרב אבישי יחזקאל זל גונן על בנו הפעוט ונרצח בפיגוע. O37kkdqrqqlgvm
O37kkdqrqqlgvm from a7.org
אחיו ספד לו בבכי גדול: לווית הרב אבישי יחזקאל, שהותיר אחריו אלמנה ויתום, החלה בשעה 9:30. הוא יצא אתמול לטיול עם בנו הפעוט, ובזמן הפיגוע גונן בגופו על הילד שלא נפגע. עובדיה, אחיו, סיפר כי אבישי, בן 29, הגן בגופו על . הרב אבישי יחזקאל, שכמו הורים רבים אחרים ירד עם בנו הפעוט . הותיר אחריו אישה הרה וילד בן שנתיים. אחיו ספד לו וסיפר כיצד הוא הגן בגופו על . אבישי יחזקאל היד אשר נרצח אמש בפיגוע הנוראי בבני ברק מובא כעת למנוחות בבית העלמין פונוביז' בבני ברק.

סרוגים | מאות בני אדם מלווים כעת בבני ברק את אבישי יחזקאל היד.

הוא יצא אתמול לטיול עם בנו הפעוט, ובזמן הפיגוע גונן בגופו על הילד שלא נפגע. אחיו ספד לו וסיפר כיצד הוא הגן בגופו על . בשעה 11:00 נפתחה לווייתו של יעקב שלום. עובדיה, אחיו, סיפר כי אבישי, בן 29, הגן בגופו על . אוי אבישי כמה חשבת עלינו, כמה אהבת אותנו. מאות מתושבי בני ברק בראשות רבנים ואישי ציבור משתתפים בהלוויתו של נרצח הפיגוע, הרב אבישי יחזקאל היד; הגנת על הילד כמו נשר, . אבישי יחזקאל היד אשר נרצח אמש בפיגוע הנוראי בבני ברק מובא כעת למנוחות בבית העלמין פונוביז' בבני ברק. הרב אבישי יחזקאל שנרצח בפיגוע הירי בבני ברק מובא למנוחות בעיר. אבישי יחזקאל זל היה בן 30, בוגר ישיבת משכנות התורה, שימש כמלמד בתלמוד תורה אור דוד. כבוגר ישיבת משכנות התורה הוא השקיע את כל כוחותיו בעסק התורה בצורה מעוררת התפעלות . לווית הרב אבישי יחזקאל, שהותיר אחריו אלמנה ויתום, החלה בשעה 9:30. הרב אבישי יחזקאל, שכמו הורים רבים אחרים ירד עם בנו הפעוט .

נלקחת מאיתנו בחטף, לא ציפינו שזה יקרה. אוי אבישי כמה חשבת עלינו, כמה אהבת אותנו. אבישי יחזקאל היד אשר נרצח אמש בפיגוע הנוראי בבני ברק מובא כעת למנוחות בבית העלמין פונוביז' בבני ברק. מאות מתושבי בני ברק בראשות רבנים ואישי ציבור משתתפים בהלוויתו של נרצח הפיגוע, הרב אבישי יחזקאל היד; אחיו ספד לו וסיפר כיצד הוא הגן בגופו על .

אבישי דוד יחזקאל, שנרצח אמש (שלישי) בפיגוע בבני ברק, נקבר הבוקר בעיר בנוכחות מאות מלווים. Olp7nmsqljkf7m
Olp7nmsqljkf7m from hakolhayehudi.co.il
סרוגים | מאות בני אדם מלווים כעת בבני ברק את אבישי יחזקאל היד. הותיר אחריו אישה הרה וילד בן שנתיים. הוא יצא אתמול לטיול עם בנו הפעוט, ובזמן הפיגוע גונן בגופו על הילד שלא נפגע. הרב אבישי יחזקאל שנרצח בפיגוע הירי בבני ברק מובא למנוחות בעיר. האברך המופלא הרב אבישי דוד יחזקאל היה מהאברכים החשובים והמוכרים בעיר בני ברק. הרב אבישי יחזקאל, שכמו הורים רבים אחרים ירד עם בנו הפעוט . בשעה 11:00 נפתחה לווייתו של יעקב שלום. אבישי יחזקאל זל היה בן 30, בוגר ישיבת משכנות התורה, שימש כמלמד בתלמוד תורה אור דוד.

סרוגים | מאות בני אדם מלווים כעת בבני ברק את אבישי יחזקאל היד.

אוי אבישי כמה חשבת עלינו, כמה אהבת אותנו. אחיו ספד לו בבכי גדול: הגנת על הילד כמו נשר, . אחיו ספד לו וסיפר כיצד הוא הגן בגופו על . הרב אבישי יחזקאל שנרצח בפיגוע הירי בבני ברק מובא למנוחות בעיר. בשעה 11:00 נפתחה לווייתו של יעקב שלום. אבישי דוד יחזקאל, שנרצח אמש (שלישי) בפיגוע בבני ברק, נקבר הבוקר בעיר בנוכחות מאות מלווים. הלוויתו של הרב אבישי דוד יחזקאל. האברך המופלא הרב אבישי דוד יחזקאל היה מהאברכים החשובים והמוכרים בעיר בני ברק. לווית הרב אבישי יחזקאל, שהותיר אחריו אלמנה ויתום, החלה בשעה 9:30. הרב אבישי יחזקאל, שכמו הורים רבים אחרים ירד עם בנו הפעוט . הרב אבישי יחזקאל זל גונן על בנו הפעוט ונרצח בפיגוע. כבוגר ישיבת משכנות התורה הוא השקיע את כל כוחותיו בעסק התורה בצורה מעוררת התפעלות .

הרב אבישי יחזקאל זל גונן על בנו הפעוט ונרצח בפיגוע. הרב אבישי יחזקאל, שכמו הורים רבים אחרים ירד עם בנו הפעוט . הלוויתו של הרב אבישי דוד יחזקאל. אחיו ספד לו בבכי גדול: הגנת על הילד כמו נשר, .

אבישי יחזקאל זל היה בן 30, בוגר ישיבת משכנות התורה, שימש כמלמד בתלמוד תורה אור דוד. 0bnf0kigryya7m
0bnf0kigryya7m from ch10.co.il
מאות מתושבי בני ברק בראשות רבנים ואישי ציבור משתתפים בהלוויתו של נרצח הפיגוע, הרב אבישי יחזקאל היד; אחיו ספד לו בבכי גדול: אבישי דוד יחזקאל, שנרצח אמש (שלישי) בפיגוע בבני ברק, נקבר הבוקר בעיר בנוכחות מאות מלווים. אחיו ספד לו וסיפר כיצד הוא הגן בגופו על . נלקחת מאיתנו בחטף, לא ציפינו שזה יקרה. הרב אבישי יחזקאל, שכמו הורים רבים אחרים ירד עם בנו הפעוט . אבישי יחזקאל זל היה בן 30, בוגר ישיבת משכנות התורה, שימש כמלמד בתלמוד תורה אור דוד. עובדיה, אחיו, סיפר כי אבישי, בן 29, הגן בגופו על .

הלוויתו של הרב אבישי דוד יחזקאל.

אבישי יחזקאל היד אשר נרצח אמש בפיגוע הנוראי בבני ברק מובא כעת למנוחות בבית העלמין פונוביז' בבני ברק. נלקחת מאיתנו בחטף, לא ציפינו שזה יקרה. אוי אבישי כמה חשבת עלינו, כמה אהבת אותנו. הוא יצא אתמול לטיול עם בנו הפעוט, ובזמן הפיגוע גונן בגופו על הילד שלא נפגע. עובדיה, אחיו, סיפר כי אבישי, בן 29, הגן בגופו על . סרוגים | מאות בני אדם מלווים כעת בבני ברק את אבישי יחזקאל היד. בשעה 11:00 נפתחה לווייתו של יעקב שלום. אחיו ספד לו וסיפר כיצד הוא הגן בגופו על . הלוויתו של הרב אבישי דוד יחזקאל. מאות מתושבי בני ברק בראשות רבנים ואישי ציבור משתתפים בהלוויתו של נרצח הפיגוע, הרב אבישי יחזקאל היד; האברך המופלא הרב אבישי דוד יחזקאל היה מהאברכים החשובים והמוכרים בעיר בני ברק. לווית הרב אבישי יחזקאל, שהותיר אחריו אלמנה ויתום, החלה בשעה 9:30. אבישי יחזקאל זל היה בן 30, בוגר ישיבת משכנות התורה, שימש כמלמד בתלמוד תורה אור דוד.

אבישי יחזקאל - אחיו ספד לו וסיפר כיצד הוא הגן בגופו על .. הרב אבישי יחזקאל זל גונן על בנו הפעוט ונרצח בפיגוע. אבישי יחזקאל היד אשר נרצח אמש בפיגוע הנוראי בבני ברק מובא כעת למנוחות בבית העלמין פונוביז' בבני ברק. הלוויתו של הרב אבישי דוד יחזקאל. נלקחת מאיתנו בחטף, לא ציפינו שזה יקרה. סרוגים | מאות בני אדם מלווים כעת בבני ברק את אבישי יחזקאל היד.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook